fredag 27. mai 2011

Offshore-enke

Ja, nå er det over en uke siden Jarle reiste til Østersjøen og savnet er stort. Kjenner det ekstra godt de dagene jeg ikke får en liten prat med ham. Rart hvor avhengig man blir av hverandre. Vi har stort sett holdt sammen de siste 16 årene, det er ikke mye vi har vært fra hverandre. Derfor er det ekstra tungt når Jarle jobber ute flere uker i strekk.
Hver eneste dag så er det noe som mangler. Jeg savner å klemme, å kysse, ligge inntil, snakke med, dele med. Jeg savner latter som fyller rommet med den beste humor, jeg savner blikket som sier mer enn tusen ord. Jeg savner Jarle, ingen tvil!!
Vi fikk en liten samtale i dag. Helene og David fikk også en etterlengta prat. Helene lurte nå veldig på om pappaen var våken, for hun vet at han jobber om natta og sover om dagen. Hun fortalte også ørten fjorten andre ting som han helt klart ikke fikk med seg all jabbingen.
Vel, nå som vi har inntatt helg kjenner jeg det ekstra I hjerterota. Og når det ringte på døra for en stund siden ble jeg skeptisk til om det var enda flere unger som ville inn. Det er allerede flere på besøk, og etter ei travel uke ønsker jeg en rolig kveld. Men på døra var det absolutt ingen unger. Se hva som kom!!
IMG_7602
På døra kom den aller vakreste bukett jeg noen gang har sett. Trur jaggu jeg kunne brukt den som brudebukett.
IMG_7603
Føler ikke bilde yter buketten rettferdighet. Den er bare såååå nydelig at jeg har ikke ord. Det viser at han tenker på meg også innimellom all jobbingen.
Det var et koselig kort som fulgte og en pose med herlig marsipan.
IMG_7609
IMG_7607

Så nå kan jeg kose meg i kveld og sende en varm og god tanke til verden aller beste venn som kommer hjem neste uke. ELSKER DEG!

2 kommentarer:

  1. Høyres ut som dåkken har eit fantastisk forhold, Siri! Du har visst skutt(?)gullfuglen! Flotte bukett, og så marsipan som du like så godt! :)

    SvarSlett
  2. Ja, me har det godt sammen - ingen tvil om at eg e heldige :) Et forhold må jobbas me og utviklas, og ALDRI tas for gitt, det e ein ting eg leve itte ;)

    SvarSlett

Veldig gøy om du legger igjen en kommentar etter at du har besøkt bloggen min :)