onsdag 15. juni 2011

Draumar…

Draum, er ikke det et flott ord?? Vi har vel alle drømmer, noen mer oppnåelige enn andre. Jeg har hodet fylt med mange “draumer”. Det er så mangt jeg vil klare, gjøre, oppleve…
Nå for tiden føles det som hodet er samlingsplass for “post-it”lapper. Det er ørten lapper, alle med hver sin tanke, drøm, idè og ønske. I tillegg kommer alle lappene hvor det står gjøremål, huskelapper, ting som må fullføres, beskjeder som skal gis. Av og til er det som om jeg blir spist opp innvendig. Jeg har så mange forventinger til meg selv, og føler og opplever at mange andre også har forventinger til meg. Jeg vi jo at alle lappene krysses ut med “FULLFØRT”. Når man da vil gjøre sitt beste for alle går det som regel ut over en selv. Og da faller man gjerne inn i en drømmeverden hvor alt ser så annerledes ut.
PostIt_16
Min store drøm og gjemmested er for tiden å skape min egen sy-stue. Og utålmodig som jeg er skulle den helst vært ferdig i går. Jeg leter etter fabrikant av stoff, jeg tenker ut kolleksjoner, jeg planlegger hvor ofte jeg kan få sitte med symaskinen. Det er godt å drømme seg vekk innimellom. Hadde jeg bare ikke forvilla meg så innihampen bort. Det skjer jo ikke imorgen, heller ikke i overmorgen.
il-430xn68673522
Nei, jeg må nok bare belage meg på å være tålmodig. Det sies at det ordner seg for snille piker. Kanskje det gjelder meg også??? Jeg gir ihvertfall ikke slipp på drømmene. Men om noen vil hjelpe meg med et par av de andre “post-it”lappene, så er det bare å forsyne seg!
 Smilefjes

2 kommentarer:

  1. Såg ein plass at Tante Mie har 40 % på alle stoff ut juni(håpe ikkje eg lyge..)...dette kan jo vera bra for systova di:) Høyres veldig kjekt ut me systova i hagen! Lykke t :)

    SvarSlett
  2. Tante Mie har visst 30% på heile butikken denna vekå. Synd lønnå ikkje komme før mandag. Brukte mye i London vettu ;)
    Ja, systua i hagen blir herligt. Sko barra ønska det gjekk fortare ;)

    SvarSlett

Veldig gøy om du legger igjen en kommentar etter at du har besøkt bloggen min :)