mandag 2. mai 2011

Et ferdiggjort teppe

får snart ny eier og jeg håper at teppet står til forventningene. I helga ble teppet klart og venter bare på å bli henta.
En liten, ny verdensborger kom til verden rett før påske. Nesten som jeg kan kjenne duften av baby, det er så fantastisk å ha en nyfødt i armene. Høre på pusten av en liten kropp som sovner tungt inntil mammaens bryst, høre smattelyder når magen begynner å bli mett. Når blikkontakter blir mer og mer intens og det aller første smilet stråler opp et helt rom.
Jeg er IKKE babysyk, bare så det er sagt. Eller jo – det første året er en stor opplevelse I seg selv. Men årene etter hvor barnets vilje blir tydeligere og tydeligere, de kjenner jeg er godt å ha tilbakelagt. Jeg er storfornøyd med 3 barn og føler veldig på at vi begynner å komme ovenpå – med tanke på søvn og avhengighet. Ungene klarer seg mer og mer selv, vokser seg til flotte individer. Nå gjelder det å være stødig på sidelinjen og guide dem i en retning som er rett både for dem og oss.
IMG_7457
Bestilleren ønsket et hvitt teppe med blå detaljer. En liten, smart detalj er at all pynt er festet med knapper noe som gjør at hun kan flytte blomstene akkuratt der hun ønsker dem.
IMG_7461
Velkommen til verden lille venn!
IMG_7467

4 kommentarer:

  1. Nydeligt teppe,du så flinke <3<3

    SvarSlett
  2. Kjempefint teppe, Siri, og for ein genial måte å festa pynten på. Du er smart, Siri! :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for et nydeligt teppe Siri :o) Har fått masse komplimanger på det og eg har anbefalt deg videre te alle eg kjenne som har små ;o)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for fine kommentarer. Og veldig kjekt at teppet falt i smak Gjertrud. Alltid spennande om kjøpar blir fornøyd ;)

    SvarSlett

Veldig gøy om du legger igjen en kommentar etter at du har besøkt bloggen min :)