mandag 18. april 2011

Påskeferie

Og værgudene viser seg fra sin aller beste side. Jeg kan likesågodt bekjenne mine synder. Med en kjæreste på jobb og størsteprinsessa på søskenbarnbesøk, så fikk de minste bestemme middagen. Og det var ikke så vanskelig å bestemme seg – enstemming til og med….
IMG_7124
Jeg skal innrømme at det smakte ikke så aller verst. Men det å sitte ute og nyte stekende solstråler var nok med på å gjøre smaksopplevelsen bedre. Jeg kjenner at det skal bli herlig med en uke fri. Å kunne late seg i senga om morgenen, la den fylles med glade og uthvilte barn i hver armkrok. Se litt barnetv før vi slentrer oss inn på kjøkkenet og inntar en heller enkel, men god frokost. Gud,men det skal bli herlig!!!
La oss håpe været holder seg. Ungene har funnet frem sykler, fotballsko og ikke minst det lykkeligste vårhumøret.
IMG_7139
IMG_7141
IMG_7150
Måtte resten av påsken bli like humørfylt og nydelig som idag!!
IMG_7142

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig gøy om du legger igjen en kommentar etter at du har besøkt bloggen min :)