torsdag 21. april 2011

Late, herlige dager

I mens Jarle psyker seg opp til nok en arbeidsdag, klargjør vi oss andre til å gå en tur ut.
IMG_7166
Dette blir nok en like flott dag som igår, håper jeg ihvertfall. Dagen i går så egentlig litt kjedelig ut, men utartet seg til en storslagen og koselig dag hos min mormor. Verdens aller beste mormor vil jeg påstå. Jeg skulle i grunnen kun levere Kristin hos min tante og onkel for hun ville leke med mitt søskenbarn. De var hos mormor og gjorde hagearbeid. Så dukket mamma og pappa opp, og plutselig fikk vi en invitasjon på å bli til middag. Pinnekjøtt – nammmm. Det stemmer det at jula varer helt til påske.
Etter noen trivelige timer i masse godt selskap endte det med at Martine ble med hjem på overnatting. En god slutt på dagen å høre to fnisete jenter kose seg på rommet med film, tisking og hvisking.
Ute skinner sola idag også. Påskepynten (som jeg slettes ikke har mye av) pynter opp I solskinnet. Helene kom hjem med selvlaget pynt og den har fått prydplassen på kjøkkenet.
IMG_7159
IMG_7164
Nå klargjør 4 unger, ei trøtt mor og en ivrig hund seg til en god tur. Obelix ligger ute i vårsola og lader opp, selvfølgelig med sin egen lille påskeleke.
IMG_7168
God skjærtorsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig gøy om du legger igjen en kommentar etter at du har besøkt bloggen min :)