mandag 21. mars 2011

Det er vååååår

Og i den anledning syntes Jarle ( og jeg) at vi trengte litt nye blomster. Jeg er nemlig ELENDIG når det kommer til blomster. De aller, aller fleste dør i mitt selskap. Men vi gir det en sjanse til.
Hortensia er vakre blomster. De bugner ofte over og har mange nydelige farger. Jeg valgte hvite denne gangen. Ikke så mange blomster ennå, men med så mange knopper så kan den bli et nyyydelig syn om ikke så lenge.
IMG_7025
Jarle valgte en kjempeflott orkidè som har fått prydplass i vinduet. Vakre, vakre blomster som heldigvis ikke trenger altfor mye stell.
IMG_7029
På bordet kom en liten, grønn en. Det blir spennende å se hvor lenge denne klarer seg i huset.
IMG_7026
Snart er det også tid for uteblomster, og det skal bli en fornøyelse. Må bare vente til mildværet holder seg og det ikke blir nattefrost. Våren er jammen herlig!
Og mens vi er i gang og snakker om vår – se disse herlige fargene som Kristin har valgt som vimpler på rommet sitt. Rommet hennes er fra før lilla og hvitt, så å få inn den limegrønne fargen tror jeg blir friskt og stilig!
IMG_7019

2 kommentarer:

  1. Koselig med blomar inne, når uteblomane lar vente på seg :) glede meg t å sjå heimen din på fredag..ser såå koselig ut på bileta dine her!

    SvarSlett
  2. Ikkje ha for store forventingar ;) Blir aaaldri ferdig interiørmessig. Både penger og tid sette ein stoppar for det hehe ;)

    SvarSlett

Veldig gøy om du legger igjen en kommentar etter at du har besøkt bloggen min :)