søndag 20. mars 2011

Jeg har fått vaskehjelp

Det er søndag, huset bærer preg av travle dager og aktivitet i både to og firbente. I den anledning er det ingen vei utenom, her må støvsuger og fille finnes frem. Og hva er vel ikke bedre enn noen som vil hjelpe å vaske!!!
Herlige Helene tilbød seg gladelig å hjelpe. David er ute og spinner på sykkelen sin. Kristin sitter oppe og synger av full hals. Jarle dro, noe motvillig, på jobb kl 7 idag. Så da er det jeg og minsten som får brette opp ermene og ta i et tak.
IMG_7035IMG_7036









Det går radig for seg. Og når storesøster roper og vil ha henne opp, og Helene svarer kontant: “Eg kan ikkje, eg vaske!!” – ja da kan jeg ikke annet enn flire. Og det kan ikke Helene heller.
IMG_7048
Da får vi satse på at dette går kjapt. har nemlig planer om å få sydd litt senere. Så bærer det av gårde på sang-kafè. Og kaaaanskje jeg får tid til litt håndarbeid når kveldsroen senker seg. Teppet til Marias mageboer er godt i gang.
IMG_7031
Nyt dagen i dag med de du er glad i, man vet aldri hva morgendagen bringer.
Stor klem!

2 kommentarer:

  1. Herrlige Helene <3 mormor si jenta <3 kjekt når dei små vil hjelpa til <3

    SvarSlett
  2. Ja, sette pris på all hjelp :) Hu e nok den som trives best med litt husarbeid ;) så lenge hu e i nærheten av mammaen sin ;)

    SvarSlett

Veldig gøy om du legger igjen en kommentar etter at du har besøkt bloggen min :)