lørdag 24. mars 2012

Prøve igjen kanskje???

Ja, nå er det lenge siden det har vært liv her inne. Jeg har rett og slett prioritert litt annerledes og da har bloggen kommet i siste rekke. Tror kanskje det hadde med at jeg følte at innleggene innimellom kunne bli kjedelige, men Hei!! Jeg skriver jo mest for min egen del, så kanskje jeg bare skal tenke mindre på hva andre mener om det jeg skriver og bare vise hva som opptar meg.
Jeg har, i tillegg til håndarbeid, fått meg en ny lidenskap i livet : TRENING!! Det hadde jeg nok aldri trodd ville skje. Men gud så mye energi jeg får av det og hvor fort en merker fremgang. Jeg kan stolt si at jeg gleder meg til hver trening og at jeg helst kunne tenkt meg å gjort det hver eneste dag. Men i følge min bedre halvdel holder det visst med 3-5 ganger.

Ja, da får jeg håpe jeg klarer å sette av litt tid her innimellom. Kan jo vise en sniktitt av mitt pågående håndarbeidsprosjekt før jeg hiver meg i dusjen etter en herlig treningsøkt denne nyyyydelige lørdagsmorgenen…
543224_10150601281512282_524117281_9445843_1766871873_n
Nyt våren folkens!!

2 kommentarer:

  1. Hei! kjekt å sjå deg i gong igjen...eg har ikkje sett kjedelige innlegg! Teppe har berre så herlige fargar! Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Takk for det :)Ja, nå prøve det eg det ein gong te og håpe det blir mer liv framover. Og så ska eg bli flinkare å kommentera i både din og andre sine bloggar som eg lese. Blir fort at ein glømme det ut ;)
    God helg te deg o, ska bli kjekt å få deg tebake på jobb snart :)

    SvarSlett

Veldig gøy om du legger igjen en kommentar etter at du har besøkt bloggen min :)