lørdag 26. november 2011

Drømme-ønskeliste for vinteren

Jeg er født ispinne og hater å fryse om vinteren. Nå har heldigvis vinteren latt vente på seg, og det passer jo fint siden julen nærmer seg og man kanskje kan ønske seg ting. Tror noen av ønskene mine forblir ønsker, men det er jo lov å håpe.

Øverst på ønskelista troner to jakker. Dette er dessverre dyre jakker, så her må jeg nok spare selv. Jakkemani har jeg uten tvil, så begge hadde vel vært best Smilefjes som blunker

281275-7-1257190384718

Canadagoose må jo være den mest perfekte vinterjakka, men prismessig kan den ikke forsvares. Derfor er det godt at Bergans har en ganske god nummer to.

1439_navy

På beina ønsker jeg komfortable, varme og ikke minst vanntette sko ala disse parene.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA107315-0099-2

Vil ikke bli kald på øra, så denne lua her fra Bergans er jo bare perfekt….

232425001

Innerst skal det selvsagt være ull og for å tilfredsstille min traktorelskende mann må det jo være med traktorer. Dette er fra Moods of Norway.

moods-of-norway-16587-ullrikke-jaquard-grandad-pinkmoods-of-norway-16622-ullrikke-jaquard-pant-pink

Og når kulda biter og ikke engang klærne får meg ut, så hadde det vært moro å hatt denne å kose seg med Smilefjes

white-ipad-2

Lurer på om det er lenge siden Jarle var på bloggen jeg… Kanskje jeg skal hinte frempå????

2 kommentarer:

  1. Eg like ønskelista di, og fekk òg lyst på den berganskåpa. Skoa såg òg gode ut :) Kjekt å følgja med på bloggen din, Siri :) Ha ein fin 1.søndag i advent :)

    SvarSlett
  2. Ja, va ikkje det ei kjekke ønskelista vel. Og den forblir nok ønskelista o, barra flotte ting som egentlig ikkje e nødvendig ;) Kjekt å følga din blogg o.
    Nyt adventstiå, har forresten billettane te konserten klar te deg :)

    Klem

    SvarSlett

Veldig gøy om du legger igjen en kommentar etter at du har besøkt bloggen min :)