lørdag 22. oktober 2011

Kurser meg

Ja, er det ikke mangel på tid, så blir det ihvertfall det nå. Midt oppi alt stresset med å være småbarnsmor så prøver jeg iherdig å følge mine egne drømmer. Jeg kurser meg rett og slett i håp om å en gang få drive for fullt med mine kreative sider.
4 mandager så går jeg på kurs om Mønsterkonstruksjon. Og det er ikke bare bare nei. Se her hva vi jobber med….
IMG_7765
Dette er ulike mål som blir gjort om få å kunne lage grunnriss på et A4 ark. Etterhvert skal vi lage eget grunnmønster i skikkelig format og ha mulighet til å tegne mønster ut fra dette. Veldig spennende og så gjelder det å ha tunga rett i munnen.
IMG_7766
IMG_7767
For de som ikke helt skjønner tegninga, så er ermhull i midten, fremstykke på venstre side og bakstykke på høyre.
Og som om ikke dette er nok, så blir det i tillegg sangtime hos Elin Hestflått og det gleder jeg meg masse til. Håper bare stemmen blir bedre. Den har skrantet de siste to ukene. Og så har jeg noen flotte stoffer som venter på å bli sydd. Måtte døgnet få flere timer!!!!!
IMG_7768
I morgen er det sangkafe med SangRia og Mannskoret Vibran. For de som ønsker en trivelig søndag med musikk, gode kaker og åresalg så er dere hjertelig velkommen på Bjørgene grendahus kl 17. Og til dere andre, God søndag, og måtte årets innsamlingsaksjon  giNorsk Folkehjelp mange kroner i morgen…

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så spennande kurs då..ser vanskelig og avansert ut. Lykke til vidare :) Kva skal du sy av stoffa dine,Siri?
    Ha ei fin veka!
    Klem

    SvarSlett
  2. Det ska bli nåken spencerkjolar rekne eg med. Dei legge eg ut for salg ;)
    Fin veka te deg o, kjekt å sjå deg igår :)
    Klem!

    SvarSlett

Veldig gøy om du legger igjen en kommentar etter at du har besøkt bloggen min :)