søndag 15. april 2012

Lørdagsstund er godt i grunn….

Ja, lørdager er en god dag. Det er liksom noe med den dagen, spesielt etter at jeg sluttet å jobbe helger. Til tross for at jeg har fri hver eneste helg i mosetning til før, så setter jeg like mye pris på dem. Lørdager betyr gjerne noe godt å spise også. Da er det ikke enkelt å ha barn som ikke er sørlig glad i middag. Her kommer derfor et tips til dere som kanskje også har noen småspisere hjemme.
David hadde sett igjennom en kokebok her tidligere og fant dette tipset som han ville prøve ut. Og siden vi hadde utsatt dette en gang tidligere, var det nå på tide og prøve det. En gourmetmiddag uten like: Minipizzaer! Jeg måtte selvsagt stå over om ikke hele morgendagen skulle tilbringes med vond mage. Slik gikk vi frem. Lagde først enkelt og godt fyll. Så fant ungene frem kakeformer og trykket ut bunn.

P1030386


Så var det kjøttfyll…
P1030384


Og vips, små minipizzaer som forhåpentligvis også falt i smak hos hun heller kresne minstejenta vår.
P1030385

BON APETIT!

1 kommentar:

  1. Dette var en fin og kreativ blogg!! Jeg har en tendens til å sitte og myse på slike blogger som denne og rive meg i håret over at jeg selv ikke får til slike ting ;) Også sånn et genialt tips til pizza for de minste. den tar jeg med meg videre. Takk :) (elsker tips for barna!!) Ønsker deg en fin uke videre!! :))

    SvarSlett

Veldig gøy om du legger igjen en kommentar etter at du har besøkt bloggen min :)