tirsdag 1. mars 2011

Det begynner å komme seg…

litt etter litt faller ting på plass her. Men som sagt blir ikke ting helt som jeg ønsker. Dersom noen har tips om hvordan man f eks kan slippe den nederste hvite kanten på bildene så tar jeg gladelig imot. Andre tips blir også veldig godt mottatt.
Ellers går dagene sin vante gang i huset. Det kryr til tider av barn her, hunden er i ekstase og katten skifter soveplass innimellom. Akkuratt nå snorker hun ved siden av meg her.
Jeg har 4 prosjekter som jeg må få ferdig. Et vognteppe er snart klar til å forlate huset til fordel for en prydplass på ei vogn. Et annet teppe er såvidt påbegynt og jeg har to kjoler som må gjøres ferdig til helgen. Er gøy å få bestillinger.
Nå tror jeg hodet trenger å hvile øynene foran tv litt og halsen bør kanskje fuktes med litt kakao.
Ha en fortreffelig tv-kveld og fortsatt god uke!

23656

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig gøy om du legger igjen en kommentar etter at du har besøkt bloggen min :)